2012. július 25., szerda

Történetünk új blogban folytatódik :-))

Mivel most, hogy anya lettem , nem rohanok az orvosok után és nem keresem a lehetőségeket, hogy babánk szülessen, így itt felfüggesztem az írást.Még lehet, hogy valamikor visszatérek esetleg, ha új ötletekre bukkanok azt megosztom veletek :-)
Kislányom részére egy új blogot indítottam Tündér Lilla címmel, történetünket itt folytatom, akit érdekel szívesen várjuk :-)

Lányok akik olvastatok , szeretném megköszönni a sok bátorítást, nagyon örülök, hogy néha egy-egy jó szóval tudtunk egymás lelkén segíteni!Továbbra is nyomon követem a sorsotokat!

Eszter itt is szeretnék gratulálni a sikeres lombikhoz, nagyon izgulok értetek :-)))

Mindenkinek továbbra is sok kitartást , mert szükség van rá hogy elérjük a célunkat :-)
Szurkolok nektek :-)))

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a külön gratulációt, nagyon aranyos vagy!!!És köszi, hogy drukkolsz nekünk!
    Én mindenképp nyomon követem majd hogy hogy vagytok, és hogyan telnek a boldog babázós pillanatok :) - remélem sok-sok szépet olvashatok majd Tündér Lilla blogjában :)))))))))))))
    E.

    VálaszTörlés