2013. február 14., csütörtök

férjet találni a vonzás törvény segítségével

Elég viccesen hangzik :-)
Pl.: Nekem így lett férjem,akkor még azt sem tudtam mi a vonzás törvénye!
Mikor már elegem volt egy hosszabb kapcsolatból és kiléptem belő, próbáltam vissza térni önmagamhoz!Próbáltam valóra váltani az álmaimat.
Akkor tettem le a jogsit autóra és motorra is és minden áron saját motort akartam!
Ezt a kollégáim nem díjazták és minden áron pasit akartak nekem találni!Végül is sikerült is nekik :-), de csak részben.....
Mikor már elegem volt belőlük, hogy azzal jöttek, melyik pasi lenne a jó parti, akkor hoztam egy döntést!
Meghatároztam milyen az álom pasi a számomra!
Magamban összeállítottam egy listát, hogy milyen tulajdonságokkal , kell rendelkeznie :-)
elég viccesen hangzik, de nekem a Motorozás és a Tánc imádat egyenlő mértékben fontos volt!Azt hittem ilyen pasi nincs is és jót mosolyogtam magamban, hogy ilyen pasit úgy sem találok :-)))

Végül is kedves munkatársaim felcsillantották a szemem, hogy van egy srác akinek van motorja és oda jár ebédelni, ahova mi :-)
Na itt kezdődött a mi történetünk!Mert ezt a valakit (aki később a férjem lett) jól megnéztem magamnak! Meg is jegyeztem első szűrő oké :-)
Akkora már még több infóm volt róla így azt is tudtam, hogy a második szűrő is ok :-)
Mivel már rögtön az elején észre vette, hogy felfigyeltem rá,mindent megtett, hogy az érdeklődést fent tartsa !( későbbiekben kiderült, Ő már egy évvel korábban felfigyelt rám, és én észre sem vettem)
Szép lassan , minden délben titokban azt vártuk, hogy láthassuk egymást!

Elég gyorsan történt minden, jött az első randi, és ott a képzeletbeli listámon, minden ki lett pipálva :-)))

El sem hittem, hogy ilyen van :-) Most már tudom, ez a vonzás törvénye :-)))
Jelentem működik, több soron is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése