2013. február 20., szerda

MTHFR - Leiden - Protrombin

Újra foglalkoztam kicsit ezekkel a génekkel, miután Rita bejegyzését olvastam. Mert amit ott ir jó kilátások rám nézve, bár azt már eddig is tudtam , hogy nagyobb az esélyem egy hirtelen gyors halálra, mint a fájdalmas lassúra.Mivel Leiden heterozigóta és MTHFR homozigóta vagyok.

Milyen érdekes, hogy rohamosan mennyi új infó kerül fel a netre!És nem csak a netre, hanem a kutatók mennyi új eredményt produkálnak!

Mikor 13 éve kiderült, hogy Leidenes vagyok, annyit tudtam róla, hogy növeli a trombózis kockázatát és , ha majd terhes leszek kel egy bizonyos szuri, mert a terhesség növeli a trombózis kockázatát!
Akkor még csak ennyit tudtam!
És amikor elkezdődött a mi kis pörgésünk a mókuskerékben , minden hol lebegtettem a papíromat, természetesen nem túlzottan foglalkoztak vele, sőt igen megoszlott a vélemény róla, hogy most ez mennyire így van vagy sem.
Akkor már elkezdtem keresni, hogy mi az a MTHFR mert nekem azzal is bibi van, semmi infót nem találtam róla, úgy voltam vele akkor biztos nem is olyan fontos, úgyis mindenki a Leident emlegeti.

Mikor évekkel később újra kutakodni kezdtem, akkor találtam Czeizel úr irományaira, és jutottunk is el hozzá!

Milyen érdekes, ha most írjuk be az okos keresőbe , hogy MTHFR ezeregy találat van rá!
Már külön olyan oldalak jönnek fel, hogy Várandóság előtt milyen géneket szükséges megnézetni!! Pl:ITT is
Migrén aurával okozója MTHFR ilyet ááááááá , még egy évvel ezelőtt sem lehetett találni.

Ami ugye fontos, akinek ilyen problémája van folsavhiányban szenved!Erről bővebben a következő bejegyzésben írok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése