2013. március 7., csütörtök

Fiatal nődoki kerestetik :-)

Hahó valaki!!!!Aki ismer Szekszárdon Nődokit!Jelentkezzen !Köszi!

Szóval, nagyon égető lenne egy rákszűrés és bakterológia! Valami nem oké az utóbbi időben  :-((((

Miért is keresek dokit?Bizonyára kevésnél fordultam meg az utóbbi 6 évben :-)
Legutoljára Sárinál jártam Kecsón,  ugye vele csináltam a három stimus hónapot, vagyis csak az irányítása alatt , mert már nem nagyon járt be Kecsóra!Most már tudom miért Urológiát tanul.....
Szegedre nincs kedvem járni,ha pedig új dokit kell keresnem akkor keresnék közelebb!
Eleget utaztam már az elmúlt években a dokik után.
Így keresek most Szekszárdon, az csak 40 km. Persze kedvesem "kedvesen" megkérdezte miért nem jó itt Kalocsán....Az 0 km.

Azt kell mondjam igényes lettem!
Fiatal, kedves aranyos dokibácsit keresek :-))) Olyan itthon nincs :-(

Az lett a tapasztalatom, hogy azok a dokik akik csak 40 felé járnak jobban bejönnek Nekem, közvetlenebbek és Én bízom bennük!
Ha Gidai itt lenne a közelben Őt is szívesen választanám, de ugyan úgy mint Sári, Ő is 120 km-re van csak a másik irányba :-(

Úgyhogy Valaki írj Nekem :-)

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én Bakót tudom ajánlani! Nekem Ő az orvosom, és bár nem 40-es de nagyon jó fej doki:)
    Vagy esetleg Kovács dokit, vagy a Varga dokit. Mindegyiknek van magánja is. Bakó meddőségis is. Nagyon sok vizsgálatot csinált már nekem.

    Üdv. Gitta

    VálaszTörlés
  2. Dr. Varga József Szekszárd Tartsay ltp. 10 (Ergonom-Jysk mellett)
    20/9787-142

    Dr. Kovács Gábor Szekszárd Tartsay ltp. 10 (Ergonom-Jysk mellett)
    az Ő számát sajnos nem tudom

    Dr. Bakó Béla Szekszárd Ybl M. ltp 3
    mobil:30/947-3825 Rendelő:74/413-400 rendelési idő kedd, szerda 16-20

    mindegyik orvost reggel fél 8-8 körül vagy 11 körül éred el.

    VálaszTörlés
  3. Szia Gitta!
    Köszi az infókat :-)
    Bakó elérhetőségét, már korábban megkaptam!(anyósom szerezte valahonnan, hogy ez a tuti és ide még menjünk el!)De akkor már nem akartunk több dokit "kipróbálni"
    Másik kettő közül fogok választani, mert Lillát az Ergonom épületébe hordom Dévény-re és össze akarom szervezni kellemest a hasznossal :-)
    Szekszárdi vagy??

    VálaszTörlés
  4. Szívesen! :)

    Én Bajához tartozom körzetileg, de róluk nincs jó véleményem. Ezért megyek inkább Szekszárdra:) Én 2009 óta járok Bakó dr.-hoz, és nagyon megvagyok vele elégedve. Az Ergonomba az endokrin dokim, meg a bőrgyógyászom van.
    Kihez jártok Dévényre?

    VálaszTörlés
  5. Dévényre Dr. Szabóné Bodó Orsihoz járunk!Ti is Lombikoztok? Lehet rólad valamit tudni, van blogod?

    VálaszTörlés
  6. Hozzá még nem volt szerencsém, de nem is emlékszem, hogy olvastam volna a nevét:(
    Igen, mi is lombikozunk. Pestre járunk.
    Blogom nincs, de e-mailben elmesélem a mi "kis" történetünket. Egyébként fórumozni szoktam, blogokat meg csak olvasom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Edina!

      Sikerült bejelentkezned valamelyik dokihoz?

      E-mailt nem sikerült írnom, valamiért nem enged.
      Írsz nekem egy címet?

      Kérdezted, hogy Rólam mit lehet tudni. 2009 óta volt 5 lombikom, abból egy elindult, de vetélés lett a vége. Időközben egy csomó minden kiderült, amiről igazából nem tudom, hogy honnan jött. Talán a sok stimu "mellékhatása". (Enyhe IR, autoimmun pm gyulladás, laktózintolerancia, sárgatest elégtelenség.)

      Törlés
  7. Kedves Edina,
    fodoredi@gmail.com emailemre/vagy itt válaszként megadnád, priviben hol érhetlek el? Szeretnék kérdezni tőled.
    Nagyon köszönöm: Fodor Edina

    VálaszTörlés