2013. május 23., csütörtök

cytologia negatív

Még nem írtam a szekszárdi tapasztalatról!
Látszatra jól választottam, doktor úr fiatal és elég szimpatikus volt!Először beszélgettünk egy kicsit (volt pár lombik, vége örökbefogadás), meghallgatott és nem próbálkozott valamire rábeszélni. Ennek jelen pillanatban örülök, mert semmi kedvem újra orvoshoz járkálni!
Megcsinálta a rákszűrést, majd egy hüvelyi uh-t! Itt viccesen megjegyezte, hogy valószínűleg nem fog tudni újat mutatni :-) Végül mindent mondott, hol mit látunk (halkan megjegyzem, ezt még eddig egy doki sem sorolta végig, csak magunktól jöttünk rá mikor mit látunk). Uh-n is mindent rendben talál.

Azóta az eredmény is megszületett a rákszűrés negatív, de van egy kis candida!
Ezt mondjuk sejtettem, Canestent ajánlotta,de ez nekem sajnos nem szokott bejönni, valami természetes módszerhez kell folyamodnom!egyszer a Grapfuit kapszula bevált !Valakinek esetleg jól bevált módszere????

2 megjegyzés:

  1. Mi mindketten csináltunk egy 4 hetes diétát. Vettem annó illóolaj formátumban grapefruit kivonatot, de nem volt az az ízvilág, ami lecsúszott volna a torkomon :)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)

    Már vártam a bejegyzést. Örülök, hogy sikerült olyan találnod, ami elsőre bevált/megfelelt! A candidára a fodrászom diétát tart már pár éve, és ha eszik/iszik olyant, ami visszahozná a viszketést meg egyéb tüneteket, akkor Hunyadi vizet iszik. Tanácsolni sajnos semmit nem tudok:( Nem eszik finomított élelmiszereket, és élesztős dolgokat.

    VálaszTörlés