2013. június 4., kedd

szúrós történetek...

Krettynél olvastam progi szuri beadásának történetét ... elég kalandosra sikeredett!

Nálunk is volt két érdekes eset!

A mi első kalandos szurink a clexane volt, fényévekkel korábban egy nőgyógy kukucskálós műtét után.Tök bátor voltam majd én megoldom, félrevonultam..., férjem fél órával később utánam jött, én krokodil könnyek  között és hüppögve mondom, hogy nem merem magam megszúrni... semmi gond mondta, hogy Ő beadja!Én fogjam össze a bőröm Ő szúr... Ahogy közeledett a tűvel szinte üvöltöttem, hogy ne már, olyan mintha ledöfnél, erre megijedt, mi van ha szarul csinálja!
Felhívtuk a mentős barátunkat, a kibontott előkészített fecskendővel a kezünkben, hogy mi a teendő.Ő szívesen be adta volna, csak mi éppen anyuéknál voltunk vidéken.Már agyaltam, hogy a volt háziorvosom asszisztensét felhívom jöjjön el és adja be.
De aztán összeszedtük minden bátorságunkat és négykezes módszerrel beadtuk a szurit, utána pedig sírtunk mind a ketten, aztán a röhögéstől is sírtunk, hogy milyen hülyék vagyunk mid a ketten :-)

A másik történet Az első lombiknál volt!Amikor eljött az én időm...
Az első Lombik kezdetéhez való szurikkal a kezemben ültem a buszon és utaztam hazafelé és próbáltam ráállítani az agyamat, hogy ezeket nekem kell beadni!Azért bíztam benne, hogy majd János jön és megment, elővesszük a jól bevált négykezes technikát!
Hazaértem és Ő nem volt itthon, hívtam és közölte, hogy későn jön, valami közbejött :-(((( A szurival nem várhattam odáig....Elővettem, nézegettem, már sírásra állt a szám, most i lesz???
Eszembe jutott, hogy egy ismerősöm azt a tanácsot kapta, majd Nekem tovább adta, hogy egy üres fecskendővel gyakoroljon, szúrjon vele mosogatószivacsba, hogy gyakorolja, hogyan is kell ezt csinálni....Én is kipróbáltam, de a tű nyikorgott, ahogyan a szivacsba szúrtam, így inkább ezt hanyagoltam.
Nagy levegő és rászántam magam, beadtam életem első injekcióját, majd..... és most jön a lényeg örömömben sírva hívtam fel mindenkit, hogy olyan ügyes és bátor volta, hogy beadtam magamnak életem első szuriját! A mindenki kategória: János, anyu, apu, anyósom, sógornőm, tesóm :-))

Izomba szerencsére nem volt, de ha lett volna, tuti ügyeletre megyek vele...

1 megjegyzés:

  1. Kedves Edina,

    először is nagyon sok sikert szeretnék kívánni nektek a babaprojekthez, nálunk is csak lombikkal jött és a vonzás törvényéről jut eszembe egy meddőből, két meddő lett, a konfliktusos gondolkodásommal ezt is bevonzottam - ezzel együtt itt vannak a fiúk és 3 évesek, az összes betegség részemről a múlté, laborilag igazolva, ezt is sikerült bevonzani. Így hát neked is ezt kívánom, egy nap boldogan tudd azt mondani, a probléma már a múlté és ott szuszogjon melletted a várva-várt pici csoda.
    A netes felületekhez nem értek, és a segítségedet kérem. Nem voltam a blogod olvasója, most tévedtem erre. És megtetszett az Örkbefogadásunk története kiirás a jobb felső sarokban. A blogomban haszos cikkeket/történeteket gyűjtögetek meddő pároknak, szívesen közzétennék egy örökbefogadásosat is - tudsz nekem ebben segíteni? Kérlek! köszönöm, Ági lombikmami.cafeblog.hu

    VálaszTörlés