2011. augusztus 8., hétfő

Az első év története

Az első évben minden hónapban azt hittem, majd most sikerül és minden hónapban volt a nagy csalódás, kiborulás. Nem értettem miért nem jön össze.Egészségesek ,fiatalok vagyunk.
Fogamzásgátlót nem szedtem ,mert 2001-ben kiderült egy örökletes génhiba a Leiden mutáció és ez miatt nem lehet fogamzásgátlót szedni. Így azt gondoltam,nem befolyásoltam a szervezetem , akkor tutira nem lesz probléma.
2007 őszén elmentünk egy profeszorhoz Kecskemétre, aki első körben nyugalomra intett minket, hogy egy év várakozás aznormális sőt még a kettő is!
Azért  a petevezető átjárhatóságot ( HSG ) megnézte.Ott mindent rendben talált.
A következő három hónapban Clostilbegyt-et szedtem és choragon injekciót kaptam és hőmérőzni kellett.
Persze nem hozott sikert. A doki három hónap szünetet javasolt..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése