2011. augusztus 10., szerda

Második év története 3. rész

2009.Januárban elkezdtük az 1  lombikot.  Harmadik napon kezdtük a stimulációt Merionallal, pár nap múlva kellet mennem ultrahanga és vérvételre. A hormoneredmények alapján állítottak a gyógyszeradagomon és innentől kezdve minden másnap mentem vérvételre és uh-ra! Mikor már elég nagyok voltak a tüszök, kaptam tüszőrepesztőt amit órára  pontos időre kellett beadni és 36 óra múlva volt a petesejt leszivatás a punkció!
Ez egy 10 perces altatásos műtét, hát mit mondjak nem egy leányálom!Mikor a tüszök kezdtek nőni fájt a hasam, hangulatváltozások és minden nap figyelni, hogy a vitaminok ne maradjanak el és az injekciókat is minden nap ugyan abban az órában legyenek beadva, persze nekem még a clexane 0,4-es is kell a Leiden miatt !!!

A műtét után kb négy óra pihenés a korházban , megkaptuk a zárüjelentést és irány haza!A műtét közben apuka leadja a fiúkat, kicsit felturbósítják és várják a lányokat! :-)

Másnap délelőtt kell telefonálni, hogy hogy állnak a sejtek!Nekünk két embryo lett amik szépen osztódtak, a műtéthez képest a 3. napon volt a transzfer (embryok visszahelyezése a méhbe).

embrió fejlődése 1-3 nap

Ez is egy rövid beavatkozás, de ezt nem altatásban végzik!Ez sem túl kellemes sőt, Nekem nem volt valami jó mert meg kellett fogni a méhszájat és egy katéter is kellet, hogy az anyagot be tudják juttatni!Ez miatt eléggé fájt, egyéb esetben elméletileg normál rákszűrésnél nem rosszabb!
Ez után 1 óra pihenés következett, megkaptuk a zárójelentést , az utasításokat és mehettünk haza!

A következő másfél hétben rengeteg vizet (3 l/nap), fehérjét, zöldséget kellett fogyasztani!

A transzfert követő 10-ik napon kellett menni vérvételre!Persze már a vérvétel előtt kezdett megjönni és mire eljött a vérvétel napja, már tudtam mi az eredmény!Ez sem jött össze!
Egyszerűen nem értettem, miért jutott ez nekem.Mit kell még tennem , hogy sikerüljön!Nem tudom.
Az biztos nem adom fel!!!!!
Két lombik között el kell telni három hónapnak, addig pihi és bízni, hátha jön a baba magátol is!

Hát hozzánk nem jön magától a mi kis bébink, nagyon várat magára!Júniusban készülünk a következő lombikra ésaddig is bizni, bízni, bízni a sikerben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése