2011. augusztus 9., kedd

Második év története 2. rész

Az első vizsgálatok után az orvos Inszeminációt javasolt,mivel Leiden mutációm van így első körben azt javasolta ne stimuláljunk.Elméletileg magától is lesz érett tüsző és majd akkor csinálja a beavatkozást!
A leiden mutáció miatt volt egy kis kavarodás ,mivel már tudok róla így a gyógyszer 90%-os támogatással jár, akkor még nem tudtam,hogy működik ez pontosan és majdnem nem kaptam meg a kedvezményt!Erről maj egy külön bejegyzésben írok bővebben!
Mivel terhesség esetén illetve hormonkezelés mellé kell kapnom vérhígító injekciót ezt a tüszőrepesztő szuri után el kellett kezdenem adni magamnak!
Hát nagyon nehéz volt magamat rávenni, hogy injekciót adjak magamnak.De tudtam muszály, nem rohangálhatok minden nap az ügyeletre.....Egy óra szenvedés után beadtam magamnak életem első szuriját!
Utána krokodilkönnyekkel hívtam fel mindenkit, hogy mi történt!Fizikálisan nem is fájt, de a lelkemnek annál jobban!!!!
 Tüszőrepesztő szuri után megvolt a beavatkozás!Nagyon bíztunk a sikerben, azt hittük ez lesz a tuti!Sajnos csalódtunk, percre pontosan megjött.Hiába hívtak vissza vizeletmintával,hogy tesztet csináljanak, mi már akkor tudtuk az eredményt...
Ez 2008 novemberében volt, a december kimaradt és januárban kezdtük az első lombikot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése