2011. augusztus 8., hétfő

Babát akarok!

Amióta az eszemet tudom mindig is anya szerettem volna lenni. Célom az volt hogy minél fiatalabban anya lehessek és a családommal foglalkozzak!Sajnos ez az álom nem valósult meg :-(
Már mindent megtettünk, hogy szülők lehessünk.Sok kísérletezés, lombikprogram, természetgyógyászat, hormonok,gyógyteák, vitaminok ....

Történetünk 2004-ben kezdődik mikor megismerkedtünk,egy év után összeköltöztünk és a közös jövőnket tervezgettük.2006-ban összeházasodtunk és itt elindult egy mókuskerék és csak pörög és pörög.Azóta eltelt öt év baba nélkül. Az orvosok szerint  egészségesek vagyunk .... 2 sikertelen inszem és 4 sikertelen lombik után már nem hiszem,hogy megoldanák a problémánkat.
Sok gyógyteát, vitamint kipróbáltam lassan már mindent amiről a neten javasolnak!

Mindig is érdekelt a vonzás törvénye, most találtam egy oldalt és ott feliratkoztam egy "Gyereket akarok csomagra". A hat feladat között van egy házi feladat, minden nap el kell képzelni egy történetek a születendő gyermekünkkel és azt dokumentálni kell valamilyen formában! Én a blogolást választottam!

A blogom párhuzamosan követi a valós eseményeket a baba utáni küzdelmünkről és a házi feladat képzelt  történeteit!

Kellemes időtöltés kívánok, és remélem valakiknek esetleg segíteni is tudok a történetemmel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése