2011. szeptember 29., csütörtök

Imét nem sikerült!

Júniusi lombik folytatása......
Sajnos már a 24. napon elkezdtem barnázni, itt már tudtam, hogy ez sem jött össze!Azért mégis abban az álomban ringattam magam, hogy majd a vérvételnél a doki mégis közli a jó hírt!De nem hittem benne!
A vérvétel reggelére meg is jött rendesen, pontosan mint mindig....Nesze neked hormonok, úgy néz ki nekem mindegy mit adnak a 28. az mégis a 28. nincs mese!!
Nyugodt szívvel ültem fel a buszra ,nekem már újat úgysem tudnak mondani!
A doki mikor behívott, jött a hideg zuhany.....van HCG szintem , de nagyon alacsony valaki megpróbált létezni , de meggondolta magát!A 17,9-es HCG szint nagyon kevés, valami elkezdődött, aztán....
Doki mondta megfog jönni.Mire Én :Azon már túl vagyunk!!!Erre ő meglepődött, hogy lehet, de aztán nem mondott többet!
Majd szeptemberben megyünk vissza a fagyisokért :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése