2011. szeptember 29., csütörtök

PCOS vagy mégsem???

Augusztusban a vérzésnél már kellett mennem uh-ra, hogy ellenőrizzék, minden rendben van -e és elkezdjék a szervezetem felkészíteni a fagyasztott embriók beültetésére!
dokim éppen szabin volt egy fiatal doktornő (Skriba Eszter) vizsgált meg, örültem is neki, hátha rendesebb lesz mint a Zeke, mert Ő nagyon hangulat ember.Hát nem így lett!Olyan bunkó volt mint a Zeke....
Kiderült van egy 18-as tüszőm a jobb oldalon, de ennek nem szabadna ott lennie, mert még csak a 3, napon vagyok!Doktornő ezt nem túl kedvesen mondta uh közben és még azt is hozzám vágta, hogy ez PCOS!
Akkor még nem tudtam mi ez, meg is kérdeztem tőle!Ő nagyon "kedvesen" azt válaszolta, hogy neki ezt naponta százszor el kell mondania és Én mégsem vagyok az!!!Kösszi, most akkor mi van????

Már júniusban eldöntöttük, hogy a BMC-ből átmegyünk Szegedre a Káliba!Már telefonon nagyon kedves volt ott a doki (Zádori János), de abban maradtunk, hogy a fagyasztott embrioból a beültetés még Pesten lesz és majd Októberben megyünk hozzá konzultációra!!!Remélem Ő rendes és türelmes lesz, mert itt a BMC-ben kezd elegem lenni mindenkiből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése