2012. április 2., hétfő

Ismét folliculometria

Ma újra voltam uh-n (15 napon), ismét a bal oldalon sorakozik egy ikerpár és egy kistesó :-))
Eredmény: 2 db 17 mm és egy 10 mm foll, endometrium 10 mm
Ezek jó  eredmények, de a dokim nem volt bent így ezt nem tudtuk megvitatni!
Küldtem neki sms-t, mert a telefont nem veszi fel, hogy mikor legyen a tüszőrepesztő,de nem tudom!
Ha nem válaszol önhatalmúlag ma beadom magamnak , elvégre ilyenkor ő is ezt szokta mondani!
Ráadásul eléggé meglepődtem amikor a dokim felettese közölte velem, hogy most úgy néz ki, hogy nem lesz tovább kecsón a dokim .Két lehetőségem van járok Szegedre hozzá vagy másikat választok!Ezt úgy utálom, végre találtam egy jó dokit és erre tessék , most kereshetem a következőt!
Persze a dokim nekem semmi ilyet nem mondott, majd ha végre utol érem megkérdezem tőle!
Nem áll szándékomban Szegedre járni, az dupla távolság így Kecsón kereshetek egy következő dokit!Tud valaki jót ajánlani????

3 megjegyzés:

  1. Dr. Pusztai Zoltán? Én nála voltam Somatoinfrán (Bp-n), ő adta a D-vitaminos krémet is stb., de úgy tudom eredetileg kecskeméti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Popi!
      Pont ma reggel Ő jutott az eszembe, mert a barátnőm is nála volt ezen a Pesti vizsgálaton!Mikor voltál nála???Segített a D3 krém??

      Törlés
  2. Valamikor szeptemberben jártam nála. A krémből csak egyet használtam, mert kicsit drága, így nem tudom mit csinált volna ha...

    VálaszTörlés