2012. április 27., péntek

Merj szeretni!

Egy könyv amely megmentheti a házasságokat!
Merj szeretni! (Alex Kendrick, Stephen Kendrick)

Negyven nap, amely megváltoztatja a világot! Legalábbis a tiédet kedves olvasó! De ha te változol, változik a házasságod, változik a családod is. És változik a körülötted levő világ is. És gondolj csak bele, hogy mi minden történhet, ha ezeket a változásokat a szeretet szítja...?!
A magyarul is óriási sikert arató: A VISKÓ kiadója most egy olyan könyvvel lepi meg olvasóit, amiről a megjelenés első évében több mint 1 millió házaspár gondolta azt, hogy szüksége van rá! A Fireproof (Tűzálló) című film egyik "főszereplője", egy napló, amely most Merj szeretni! (The Love Dare) címmel jelenik meg magyarul. A Merj szeretni! a boldogság helyreállításának és tartósításának világszerte bevált receptkönyve.


A könyv szinte a legtöbb könyvesboltban megvásárolható!

Én a filmet pár éve láttam Szerelempróba címmel!Nagyon tetszett és most, hogy elég sűrűn magam alatt vagyok  eszembe jutott és az is hogy ki kellene próbálni azt ami ott történik!Azért nem kell megijedni, nálunk nem ilyen rossz a helyzet, de nem szeretném, hogy eljussunk odáig!azt hiszem hamarosan megvásárolom ezt a könyvet és meglátjuk, hogy sikerül e boldoggá tenni mindennapjainkat és újra olyan közel kerülünk egymáshoz mint amikor kimondtunk az IGEN-t! :-)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én vettem Tőled az ovus mikroszkópot. Mióta átküldted a blogcímedet, azóta követem figyelemmel a sorsotokat és szurkolok!
    Jó ötlet ez a könyv! Lehet, hogy én is utánajárok, mert jól jöhet!!

    VálaszTörlés