2012. április 3., kedd

nem hívott vissza

Sajnos nagyon csalódtam a dokimban, hiába hívtam hétfőn, küldtem neki sms-t , de semmi reakció!
Így nem mondta meg mikor adjuk be a tüszőrepesztőt!Úgy döntöttem, hogy tegnap du. beadtam magamnak!Majd ma és holnap este akció aztán meglátjuk mi lesz!
Most törhetem az agyam mi legyen a következő lépés!
Volt egy kedves aranyos dokim , aki mindig mosolyogva fogadta a betegeit és még jó is a szakmában, erre egy pillanat alatt lerombol minden róla kialakított képet!Szerintem akiktől szintén jókat hallottam róla és ajánlották, el sem hinnék , hogy így letolja a betegeit!
Popi ajánlotta Dr.Pusztai Zoltánt, lehet ő lesz  a következő áldozat, mert már mások is az Ő nevét hozták fel!
Van valakinek tapasztalata vele kapcsolatban???Milyen a betegekkel??Lehet vele beszélni, vagy ő is a szűk szavú dokik táborát erősíti!

10 megjegyzés:

  1. Edina, de jót szórakoznék azon, ha most lennél terhes! A doki irányítgatása nélkül... Rám is mosolygott elég kedvesen még Szegeden, aztán elbagatellizálta az esetem... Tényleg ideje váltani (de csak ha nem jön össze most, mert szülésben profi állítólag).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak igazad lenne :-)))Olyan jó lenne most a siker.Én is azt hallottam, hogy szülésben profi , ezért is mentem hozzá, mert bíztam benne, hogy együtt szülünk :-)) , de ha nem lesz kecsón akkor nem biztos, hogy megtartom.

      Törlés
  2. Szia Edina! Nagyon orulok, hogy megtalaltam a blogodat. Te adtad meg a lokest, hogy elmenjek ful orr gegeszhez, nekem harom eve van ilyen turha cucc a torkomban, nincs semmi bajom tole csak ott van es idegesit :-)
    Tegnap voltam, kiderult, hogy idult garatmandula gyulladas. Elkuldtek a kenetet, egy het mulva derul ki, hogy laknak e benne allatok. Ha igen akkor kapok antibiotikumot, de ajanlott a doktorno cseppeket a gynex es tarsasag gyartja, meg nem kerstem meg a neten. Majd irok, hogy mi volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy segíthettem, kíváncsi vagyok rá, mert még nekem sem szűnt meg teljesen, tök mindegy mit szedek rá!Az energy-s cucc érdekelne és kíváncsian várom a fejleményeket!

      Törlés
  3. En is remenykedtem, mert egy evben egyszer azert valamire becsuszik egy antibika kura, de meg se moccant tole. Nemsokara megkesem ezt a cseppet es ide linkelem Neked.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Elég érdekes mi????Akkor miért folyik az orrunk és van váladék a torokban???Akkor maradnak a cseppek??Majd várom a linket kíváncsi vagyok rá!

      Törlés
  5. Na megvan a csepp.
    http://www.energy.sk/info/menu_x2039x.asp
    Nem forditottak le magyarra. A Gynexet innen rendeltem, remelem ez is van raktaron.
    http://www.egeszsegplazabudapest.hu/immunrendszer/drags-imun-koncentratum-50ml?gclid=CJyd7Jbuw68CFcfP3wod2F9XYg

    VálaszTörlés
  6. Köszi az infót, találtam más oldalakon magyar nyelvű leírást az Energy-s Drags imun-ra, még pajzsmirigy alul működésre is írja!Van Energy-s ismerősöm, rákérdezek mit szólna hozzá és, hogy tud e nekem szerezni, vagy a neten keressek!Gynexet most nem akarom újra!Te is kipróbálod????

    VálaszTörlés
  7. Igen, csak most hazajottem Pestrol. Biztam benne idezojelben, hogy valami baci es hagyomanyos orvoslas lesz ezert nem akartam hatezer forintot kiadni ra. Most kezdtem az inhalalast meg gargalizalast, azzal a keverekkel, amit szinten ajanlott a doktorno: 2l forralt viz 1ek tengeri so, 1ek szodabikarbona. Legkozelebb harom het mulva megyek Pestre, akkor majd beszerzem. Nekem a gynex elso honapban nagyon bejott.

    VálaszTörlés