2011. október 25., kedd

cisztám csak nőt

2010.04.20-án vissza kellett mennem ellenőrzésre, mert a cisztámat mégsem szívatta le a Doki a lombiknál, mert nagyon vastag volta fala!
Az elmúlt két hónapban próbáltam az agykontrollt, de valahogy még nem megy!Próbáltam elképzelni, hogy a cisztám összemegy, úgy ahogy a könyvek írják vagy ahogy a Titokban van!



Sajnos a cisztám tovább nőt a mérete 36,5mm*32,1mm-es volt, a doki műtétet javasolt! :-(( Pont ezt szerettem volna elkerülni!!
Kecskeméten felkerestem Dr.Sári Tamást, mert Őt ajánlották Szegedről!Nagyon kedves volt Először csak egy antibiotikum kúrát javasolt, hátha visszahúzódik!Újra időt nyertem, hátha most haladok a tudatalattim gyógyításával.....
A következő uh-n  2010.05.18. a ciszta még midig nőt :42mm*42mm, Sajnos elkerülhetetlen, meg kell műteni!
Laparoscopia-s műtétet javasolt, és azt is javasolta, ha már elaltat akkor újra néz átjárhatóságot (HSG) én pedig kértem, hogy akkor még méh tükrözést (hysteroscopia) is csináljon és akkor mindent megnézünk odabent!!!Nem ellenkezett!Ki is tűztük a műtét időpontját!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése