2011. október 24., hétfő

Újra IR

Miután a z Augusztusi ultrahangon olyan "kedves" volt a Skriba Eszter és tudtam, hogy már nem sokáig járok ide, felhívtam telefonon és és közöltem vele, hogy ha legközelebb megyek vizsgálatra akkor inzulinrezisztencia vizsgálatot is akarok!Meglepő módon nem ellenkezett!

Azért a recepción először ellenkeztek mikor odaértem, de Én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy márpedig nekem engedélyem van rá , végül megírták a papírt!Nem értem miért kell akadékoskodniuk!

Az IR eredményem 2009.08.31-én:

vércukor terhelés előtt: 5,7mmol/L (ref.:3,6-5,9)
vércukor-terhelés: 60 perces :6,1mmol/L
vércukor-terhelés:120 perces: 5,6mmol/L

inzulin szint: 4mIU/L (Ref.:2-29)
inzulin -120 perces: 30mIU/L (Ref.:22-79)


Erre igazából senki nem mondott semmit, úgy nyugtáztam minden ok,mert minden a referencia értéken belül van!!!De jó egyrészről megnyugodhatok, nincs IR-em, de akkor mi lehet a baj, hogy nem jön össze a baba???Ez a kérdés egyenlőre itt lebeg a fejem felett, mert még nem találom rá a választ! Az biztos addig nem nyugszom amíg ki nem derítem!

 Még egy fontos dolog amiért Pesten voltam, Szept. 08-án mehetünk a fagyi babákért :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése