2011. október 25., kedd

negyedik lombik

Januárban elkezdtük a kezelést a következő lombikhoz.A Doki itt is még mindig látta a jobb petefészkemben a cisztát, mivel nyugalmi állapotban volt így azt mondta nem okoz gondot majd a punkciónál leszívatja!
A stimulációm 2010.01.17.(2.napon) kezdődött a gyógyszerek Decapeptyl, GonalF, nekem a Clexane is mellé jött a Leiden miatt és még Femibion 800 terhesvitamin+ C vitamin 200mg

2010,01,28 punkció

Már nem is emlékszem ,de 7 vagy 8 petesejtet lett, nagyon örültem!!! Nagyon vártam, hogy telefonálhassak, hogy hogyan osztódnak az embriók!A műtét másnapján a telefonban pedig rossz hírt kaptam!! A műtét napján 4 petesejt volt teljesen érett , de egyet sem tudtak megtermékenyíteni, nem indult el az osztódás, másnapra beért a maradék petesejt és csak egy kezdett osztódni!!!
Még a doki és a biológusok sem értették, miért történt ez!!!!!Majd hétfőn mehetünk érte de, túl sok reményt nem fűznek hozzá!
Teljesen kétségbe estem csak sírtam és sírtam........Úgy bíztam , hogy a szegedi káliban nem kell csalódnom, és itt van ki hibázott???Mi történt???
Teljesen magam alatt voltam, babát akarok és még így sem sikerül, másnak meg.....
Nem értem mit kell még tennem????

2010.febr.01.Transzfer
Tiszta ideg voltam, mert attól rettegtem, mire Szegedre érünk, már ez az egy sem lesz....
A beavatkozás előtt a doki behívott minket az irodájába és elmondta, hogy Ők sem értik a helyzetet, mert az nap senkivel sem volt probléma!Mert olyan volt mát, hogy a táptalaj nem volt jó , de akkor az aznapiak,mind sérültek!! Ezért úgy gondolja nem ők hibáztak, de ez akkor is különös, így felajánlotta, hogy ezt úgy papírozza le, mintha a transzfer létre se jött volna, így nem kell lejelenteni az OEP-nek!!Ez azért rendes tőle!
 A doki teljesen fájdalom mentesen csinálta  a beavatkozást, de az is segített, hogy csak a légzésemre koncentráltam úgy mint egy meditációnál!!

Jött a hosszú várakozás!!!Próbáltam a vonzás törvényét alkalmazni, de sajnos nem sikerült!! :-((
Még nem megy ez az agykontroll....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése