2012. február 2., csütörtök

Ki adja be a szurit?

Holnap délután kell megkapnom a tüszőrepesztő szurit, de ezért nem akarok Kecskemétre utazni, meg nem is kell ha itthon meg tudom oldani!Mivel ezt a szurit farba kell adni, így nem merem magamnak, de van egy nagyon jó barátunk aki mentős, szerintem Ő biztosan vállalja!
Ma fel is hívtam a Zsoltit és szerencsére pont otthon lesz holnap délután és beadja nekem az injekciót!
Probléma megoldva! :-)))
Nagyon bízok a mostani sikerben, de mellette iszonyatosan félek a csalódástól!Utálom, hogy ilyenkor mindig belelkesedek és aztán jön a pofon!Főleg ennyi idő után már egyre nehezebb kitartani a pozitív gondolkodás mellett!Nagyon gyorsan hatalmukba kerítenek a rossz gondolatok!Hogyan tudnám ezt könnyen leküzdeni?
Nagyon remélem, hogy két hét múlva pozitív teszttel a kezemben , nagy mosollyal közlöm veletek a jó hírt, hogy sikerült! :-) Végre megtörtént a csoda!


1 megjegyzés:

  1. Szia Edi!

    Nem tudom a másik hozzászólásomat, amit az én blogomon írtam megkapod-e, ezért ide is leírom:
    Én is olvasgatom ám azóta a blogodat...valóban sok a közös pont!
    Látom, hogy most éppen izgulni kell érted! Én nagyon drukkolok, remélem hamarosan jó híreket olvashatok Nálad,
    Eszter

    VálaszTörlés