2012. február 22., szerda

tudatalatti irányít....

Tegnap megérkezett a könyvem, nagyon tetszik és nem tudom letenni, pedig nem vagyok egy nagy könyvkukac, de ami érdekel az jöhet :-)
Ha lelki ok miatt késik a baba c. könyvtől sok segítséget várok, mert ír spirituális dolgokról, vonzás törvényéről, tudatalatti működéséről stb...
Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy a tudatalattim blokkolja a testem, de még nem jöttem rá hol a hiba!Remélhetőleg a könyv segítségével sikerül megfejtenem, hol a hiba forrása!
Amikor kineziológusnál voltam ( igaz kétszer és a következő alkalomra már nem mentem vissza, ezért most újra kell kezdeni mindent, persze csak akkor , ha rászánom magam)
A jelenből haladtunk vissza és kerestük a töréseket, pár évvel ezelőtt volt egy kb az az időszak amikor összeköltöztünk a Jánossal!Van is rá egy elképzelésem, hogy mi lehetett az!
A következő törés 4 éves koromra tehető amire persze már nem emlékszem :-)))Biztos az oviban valaki elvette a kedvenc játékomat!
Sajnos itt megállt a történet mert a pénz nagy úr és már nem mentem vissza a következő oldásra!Most is újra foglalkoztat, de nem tudom mikor szánom rá magam!
Azért szeretnék visszamenni, mert azt gondolom, hogy születésemkor érhetett olyan jelegű trauma ami miatt a tudatalattim nem engedi a terhességet, mert fél tőle, hogy újra bekövetkezzen!Iker terhesség második tagja vagyok, korábban születtünk másfél hónappal és én azonnal agyvérzést kaptam a tesóm pár nap múlva!Nálam nagyon rosszak voltak az életjelek és egy ideig azt sem tudták, hogy Én túlélem vagy sem!Persze a tudatom erre nem emlékszik, de a tudat alattim annál inkább! Egyébként meggyőződésem, hogy az agyvérzést és a kóros folsavhiányt az utólag kiderült génproblémánknak köszönhetjük!Amit nagy valószínűséggel tovább is örökítek majd! :-(

Remélem megtanulom a tudatalattimat befolyásolni, és akkor hamarosan én is a pocakosok táborát erősítem :-)

Nagyon jól jönne a pozitív gondolkodás is , nagy szükségem lenne rá!Mostanában újra magam alatt vagyok,most újra ezt a hullámot kell meglovagolnom, de mindig történnek olyan tényezők , melyek visszalöknek és kezdhetem előröl a felkapaszkodást!Októberben amikor kiderült az IR-em és a pajzsmirigy alul működésem, egy kolléganőmmel voltunk együtt, neki is hasonló lett az eredménye, bár neki az inzulin nem lett túl vészes, Ő most 10 hetes kismama!
Tegnap a barátnőm is bejelentette, hogy terheses.Az előző terhességét és végig nyavajogta, állandóan panaszkodik egyszerűen nem értem!Nem tudom mikor fogok rászólni, inkább örülne a kislányának és az új jövevénynek, nekem erre nincs idegem, hogy a panaszkodását hallgassam!Nem akarom megbántani, de eddig azt vártam, hátha visszatér régi önmagához, de így egy darabig esély se lesz rá!
Nekem is van épp elég bajom mégsem idegesítek vele senkit!

4 megjegyzés:

  1. Szia kedves Sorstársam! :-)
    Véletlenül találtam rá a blogodra, s nagyon szíven ütött. Olyan, mintha a saját történetemet olvasnám. Nekem meg 2 éve tart az IR-pajzsmirigyalulműködés-es rémtörténet és nem tudom mikor lesz már teljesen jó. Egyelőre szedem a gyógyszereket, de a tünetek makacsul tartják magukat...sajna....és a babára is 5 éve várunk. Én is végig éltem azokat, amiket Te. Tudom milyen, ha a barátnőid teherbe esnek végre (de látod, hogy boldogság helyett szenvednek a semmin), tudom milyen állandóan dokihoz járni, fél órával korábban kelni a gyógyszer miatt....és úgy tenni,mintha minden ok lenne, és BÍZNI...mindig csak BÍZNI és VÁRNI. De ne adjuk fel!!!!!! Szurkolok Neked.
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi!
      Nagyon örülök, hogy írtál, mert jó olyanokkal megbeszélni a gondjainkat akik tudják miről van szó!Az elég rossz hír, hogy 2 éve küszködsz az IR-rel és a pajzsmiriggyel!Én tüneteim egy része javultak, de szerintem sikerült másikat szereznem :-((, újra nagyon rosszul alszok és állandó éjszakai izzadás is van mellé!
      Jársz most lombikra???Mi lehet, hogy újra belevágunk, de a bizalom a béka segge alatt van már sajnos mindennel kapcsolatban!Én is szurkolok neked és néha írj mi , hogy alakul veletek!Minden jót!:-)
      Edi

      Törlés
    2. Szia Edi!

      Sajnos nem járok lombikra, nálam el sem lehetett kezdeni semmit, mert nem tudják beállítani a hormonokat úgy, hogy stabilan (mondjuk 2 hónap) "úgy" maradjon...emiatt minden áll...várjuk a "nemtudommmit", azt hiszem a csodát! :-D
      Viszont az nem jó ám, hogy éjszaka nme tudsz aludni. Figyi, nem lehet, hogy kicsit túllőtték a tyroxyn-t? Mennyit szedsz naponta (hány mg-osat)???? Mert az álmatlanás, izzadás tipikus pajzsmirigytúlműködéses tünetek....
      Azért majd nézzes egy vérképet, bár ha az megnyugtat túlműködéssel simán teherbe eshetsz...:-D

      Törlés
    3. Szia Zsófi!
      50-es Letrox-ból szedek felet reggelente!Tegnap pont én is rákerestem ezekre a tünetekre, még várok pár napot, ha nem változik hívom a dokimat!Egyébként a múlt hónapban újra kezdtem mérni a hőmet és a ciklus eleji is fent van 36,9-en és ez is pajzsmirigy túlműködésre utal!:-(( Frankó mégsem reagálok olyan jól a gyógyszerekre.Bár amit a túlműködésről írtál, reméljük épp ez segít majd!:-D
      Köszi, hogy követőm lettél :-))
      Ha szeretsz kreatívkodni nézd meg az Ediegyedi blogomat, hamarosan tavaszi, húsvéti dekorációk lesznek benne!:-)

      Törlés