2012. február 14., kedd

Nem merek tesztelni :-(

Múlt héten végig arra készültem, hogy ma Valentin napon csinálok egy tesztet!Igaz még csak a 25. napon vagyok....Erre azt álmodtam, hogy megjött, ez nem hiszem el, mindig ez van!És ha ezt álmodom, akkor még aznap vagy következő nap meg fog jönni!Ez elvette a kedvem a teszteléstől! :-((( Félek, hogy nem azt mutatná amit szeretnék!
Egyébként mindig ez van, amikor azt érzem, hogy tutira sikerült és készülök tesztelni, általában még aznap megjön!Tutira a tudatalattimmal lehet valami gond!Miért olyan drága egy kineziológus???
Ma meg is rendeltem egy jónak ígérkező könyvet, ami nem olyan régen jelent meg!

Volt a babátakarok.hu oldalon van egy könyv , amihez tartozott egy nyereményjáték, meg lehetett nyerni !Erre pályáztam, de a Donna ovulációs mikroszkópot nyertem, pénteken sikerült eladnom a vaterán és most az árából megveszem a könyvet!
Ez úton is még egyszer köszönöm a nyereményt, mert végeredmény így is az lesz amit én szerettem volna!

Ha lelki okok miatt késik a baba
Már nagyon várom, hogy olvashassam! :-) Majd beszámolok róla!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok, és megértem, ha nem mersz tesztelni, én is minidg nagyon félek ettől....de légy erős, és tessék bizakodni, hiszen az alegfontosabb!!!!
    Hajráááááááááá!
    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Mi a helyzet??????????? Remélem a jóhírek miatt tűntél el, már nagyon várom, hogy valami hírt kapjak, drukkolok Nektek!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia még semmi!Válasz a következő bejegyzésben!

    VálaszTörlés