2012. február 20., hétfő

Sajnos nincs jó hírem :-(((

Ez most sem jött össze, ma reggel megint megjött! :-(( Most már kezdek újra kiborulni és újra kilátástalannak látok mindent!Nagyon bíztam a mostani sikerben, azt hittem, hogy megtalálták a problémát szedem a gyógyszereket és javultak az eredményeim akkor biztos sikerülni fog!Nem hiszem valaha leszek-e olyan szerencsés , aki tud gyereket szülni!Még egy nyamvadt terhességi tesztem sem volt soha, még lombiknál sem!
Kezdem feladni a harcot!Mi lehet még a gond? Hova menjek?

4 megjegyzés:

  1. Szia, Edina! Most vagyok nálad először, bár gőzöm nincs, hogy kerültem ide... Kicsit visszaolvastam és láttam, hogy a Sári Tamáshoz jársz. Ő korábban nem Szegeden dolgozott? A kolléganőmnek már két babát is csinált, rajtunk sajnos nem tudott segíteni.
    Nem adod fel még sokáig, talpra állsz minduntalan. Csak előre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egy éve már Kecskeméten van a Sári Tamás, de Szegeden még van magánrendelése!Most újra csinálunk clostilos hónapokat, de utána újra lobikra küld, amit nem biztos, hogy akarunk!Te mikor jártál hozzá?
      Köszi a biztatást!
      Én is elolvastam a blogodat, látom vannak olyan blogok is melyeket mind a ketten olvasunk!
      Neked is sok erőt és kitartást kívánok!
      Üdv, Edi

      Törlés
  2. A második vetélésem után kerültem hozzá, azt mondta, hogy ezek lehettek véletlenek is. Egyetlen vérvételt sem tudtam kiharcolni nála, hiszen nem lehet komolyabb bajom, könnyen teherbe esek... A harmadikat aztán nála veszítettem el... Így továbbléptünk tőle.

    VálaszTörlés
  3. Már én sem vagyok biztos abban, hogy sokáig nála maradok, vagy csak meghagyom a kötelező rákszűrés stb-re! Azt látom rajta Ő is a statisztikák alapján csinálja ezt, nem egyénben gondolkodik, kutatva az okokat!Hétfőn megyek hozzá, és van már pár kérdésem, kíváncsian várom majd a válaszokat!

    VálaszTörlés