2012. március 9., péntek

elmetükre technika

 Még nem végeztem agykontroll tanfolyamot, könyvet már olvastam, de hatékonyan nem tudtam használni egy technikát sem.Nem vagyok elég kitartó és az elején nagyon nehéz arra a hullámra kerülni!

Ma elhatároztam, hogy elkezdem az elme tükre technikát! Nagyon nehezen megy a vizuálás, de megtanulom!

Csak reménykedni tudok, hogy kitartó leszek és működni fog!

 

ELME TÜKRE TECHNIKA


Ezt a technikát akkor használjuk, ha valami célt szeretnénk vizualizálni, vagy szokást kialakítani.
Az alkalmazás előtt mindenképpen tisztázd, hogy mit is szeretnél és azt hogyan szeretnéd elérni!
Az elme tükre technika három lépésből áll.
1. Menj szintedre a 3-ról 1-re módszerrel!  Feketekeretes tükörben vizualizáld, hogy MOST mi a helyzet. Fogadd el, hogy ez van! Nevezd nevén a problémádat!
Pl. Túlsúlyos vagyok, rengeteg édességet eszek és keveset mozgok. EZ VAN!
Erre szánj pár percet, majd töröld le és csúsztasd kicsit balra a képet!
2. Azután láss egy FEHÉRkeretes tükröt, amiben vizualizáld a célodat, amit el szeretnél érni! Használd minél több érzékszervedet, színezd ki, halld, érezd!
MOSOLYOGJ, éld bele magad!
Az előbbi példánál maradva, lásd magad csinosan, vizualizáld, hogy a  kívánt testsúlyt mutatja a mérleg, esetleg lásd a naptárat is, hogy mikorra szeretnéd elérni ezt!
Ezzel a képpel hosszabban időzz és naponta többször is szinteden erősítsd meg energiával!
3. Amikor befejezed a vizualizálást, mondd a szokásos FONTOS programozó mondatot: "Az történjen az ügyben, ami minden érdekelt számára a legmegfelelőbb!
Ezután térj vissza éber állapotba!
Tehát a feketekeretes tükröt csak EGYSZER kell látnod. Azután már csak a fehérkeretes tükörben látott képet vizualizáld naponta többször is akár, éber tudatállapotban is!

Forrás:meditacio.gportal.hu
http://meditacio.gportal.hu/gindex.php?pg=2189974&nid=702071

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése