2012. március 2., péntek

Merre induljak?????

Hétfőm megyek ultrahangra, peteérést nézünk a második Clostilbegytes hónapban!
Már írtam egy listát a kérdéseimről, remélem megválaszolásra kerülnek !
Szerintem nem oké minden , most hogy újra csináljuk ezt a kis rásegítést, mérem minden reggel a hőmet és szerintem nem okés!A ciklus elei hőm is magasan van 36,8 -37,1 fok között!Ez csak a ciklus második felében normális és ehhez hozzájön egy kis éjszakai izzadás és rosszul alvás!
Már Zsófi is mondta és én is utána néztem, hogy ez pajzsmirigy túlműködésre utal!Eddig alul működtem, lehet felborult a rendszerem???Lehet ezért van az a nagy depi is!

Lendületem kicsit alábbhagyott, mert múlt hónapban meg voltam győződve, nem kell több macera! Szedem a gyógyszereket a pajzsmirigyre és az inzulinra egy pici rásegítés és máris jön a baba!Sikerült pofára esnem mint mindig!
Most csak szimplán végigcsinálom, bár a ciklus elején mindig így gondolom és a második felében jön az állandó bizakodás majd a csalódás!
Nem tudom mit tehetnék még, merre induljak????Újra felmerül ez a kérdés, jó helyen vagyok vagy kutassak lehetséges hibaforrások után???Itt a gombóc a torkomban, csak nyelem a könnyeim és közben tanácstalan vagyok!Lehet - e még valami más bajom???
Mennyek lombikra és újra bombázzam a szervezetem a rengeteg hormonnal???Félek a túl stimutól, félek az újabb csalódástól, félek....


2 megjegyzés:

  1. Szia Edi!

    Figyelj, először is nyugi! Nem fog megnyugtatni, amit írni fogok (s amit már egyszer írtam is Neked), de nekem már két éve megy a pajzsmirigy-IR gyógyszer beállítgatás, s két egymást követő olyan hónap sem volt, hogy azonos hormonértékeket mutatott volna a labor. Ez ingadozik....durva és nevetséges, de még az évszaktól is függ. Mivel a pajzsmirigy felel a teljes anyagcsere zavartalan működéséért, logikus, hogy télen lassul az anyagcsere, viszont több energia kell, stb, stb...... a kis rohadék pajzsmirigy meg nem alkalmazkodik ezekhez a változásokhoz. Egy biztos, a Doki nekem azt mondta, hogy a legnagyobb hiba, amit magam ellen elkövethetek, az az, ha stresszelek....ugyanis az öli a még valahogy működő pajzsmirigyet is, s a cukorszintet, ergo az inzulint is nagyban befolyásolja. SZÓVAL NYUGIIII! Ez rám is vonatkozik egyébként, mert én meg hajlamos vagyok magam túlvállalni ilyen cukrászvizsgákkal és hasonlókkal.
    Én hiszem, hogy meg fogunk gyógyulni, s egyszer lesz nekünkk is babánk. csak előbb magunkat kell megtanulni kezelnünk! :-D
    Ne agyalj, próbálj meg bízni az orvosban, és a legfontosabb, hogy próbálj meg nyugodt és pozitív maradni.....húú, de könnyű ezt mondani. Ezen vagyok én is, hogy ezeket megtanuljam.......de sikerülni fog!!!!! :-)
    Puszi!
    UI: Nézd meg a blogomon, hogy miket sütöttem a vizsgán.....:-))))))

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsófi!
    Stressz űzésnek mit használsz???Tudom, hogy türelmetlen vagyok, de valószínűleg az váltotta ki belőlem, hogy akivel együtt mentem októberben dokihoz ugyanezzel a problémával, decemberben terhes lett és azt gondoltam, én is és a dokim is , hogy ennyi nekem is elég lesz.Örültem, hogy végre megvan a hiba forrása .... és még nem haladok előre!
    Te nem írsz a babás dologról blogot???Akkor rólad is jobban képben lennék, mint akiket olvasok!Vagy csak írj ide nekem néha, éppen merre jártok!
    Megnéztem a vizsga termékeidet, a Tündérkés torta nagyon tetszik! :-)
    Te is nézd meg az Ediegyedi blogomat, mert mától lehet hírlevélre feliratkozni!Héten húsvéti készülődés lesz a téma!

    VálaszTörlés