2012. március 6., kedd

Feltöltődtem

Csütörtökön Móni sógornőm egy nagyon jó ötlettel állt elő!Csinálhatjuk a babafotózást!Második kislánya Emi szeptemberben született, már akkor jeleztem neki, hogy csináljunk babafotózást!
Most jött el a pillanat!Már nagyon vártam, mert imádom a lányokat, imádom őket fotózni, és alap esetben is imádom a babafotókat és én is szeretnék megtanulni olyan jó képeket készíteni mint a nagyok!
Bár még vannak akadályok, de leküzdöm Őket!

Szombaton ebéd után nekiláttunk! Dorci míg aludt, addig húgocskáját kaptam lencsevégre!Először ébren volt, majd Ő is bealudt, így lettek alvó képek is!Miután mind a két lány ébren volt mind a kettejüket fotóztam!Az egész délután a rendelkezésünkre élt és ki is használtuk rendesen!

A képek még feldolgozás alatt, amint megvagyok velük közzéteszek belőle párat!
Nagyon jó érzés volt a lányokkal lenni!Már várom a következő fotózást!Pár hónap múlva újra próbálkozunk! :-))

Hogy a képek feldolgozására mikor lesz időm nem tudom, mert a másik blogomban a húsvéti előkészületek elveszik minden maradék időmet!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ezek szerint kicsit végre jobb hangulatban vagy!
    Nagyon köszi a bíztatást, amit minidg kapok :)
    Milyen másik blogod van még? Régebben én is írtam egy másik, főzős blogot, de abbahagytam....szívesen megnézem a másikat is, ha megírod mi is az!!
    puszik
    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszter!
      Szívesen a biztatást, te is mindig támogatsz! :-))
      Egy kreatív blogom van http://ediegyedi.blogspot.com/
      Minden féle saját készítésű dekoráció, ajándék ötletek, pirográf képek stb. Ez a hobbim, remélem hamarosan a munkám is :-)))
      Puszi Edi

      Törlés