2012. január 16., hétfő

darázscsípés :-((


Most sem jártunk sikerrel  :-((  Nem jött össze ez az inszem! Most nyaralni készülünk úgyhogy Szeptemberben újra próbálkozunk!Doki biztat, hátha a nyaralás alatt összejön!Nem tudok bizakodó lenni!

Nyaralás előtt szombaton kimentünk anyuékhoz, mert kaptunk egy túlélőcsomagot a nyaraláshoz!Apuval kimentünk a szőlőbe,hogy szedünk egy keveset amit magunkkal viszünk!Az első fürtnél a jobb csukómat úgy megcsípte egy darázs! Üvöltöttem akkorát, pedig nem vagyok az üvöltözős fajtából!Én még ilyen csípést nem láttam! Rák vörös és úgy is néz ki, mert nem egy kerek pukli, hanem olyan mintha lábai lennének!Elkezdtem kiszívni, de nem sokat ért!
Mire hazaértünk már alig látszott!
Szerencsére mert két éve a lábfejemet szúrta meg egy ugyanilyen mérges dög, hogy az ügyeleten kötöttem ki vele.Igaz egy hét után, mert újra feldagadt, kiütéses lett és viszketett mint állat!
Este felmentünk a cárosba a barátnőmmel és ahogy asztalon támasztottam a kezemet, úgy fájt mintha összevertek volna!Nem túlzottan foglalkoztam vele, lefekvés előtt bekentem azzal a kenőccsel amelyiket korábban kaptam rá !
Reggel arra ébredtem, hogy iszonyatosan viszket a kezem a csípés helyén és egy picit, be van dagadva!továbbra is a kapott krémet használtam!A nap folyamán rohamos ütemben dagadt a kezem, egész du jegeltem, de semmit sem ért!A Csuklóm körül teljesen kifeszült a bőr, nem tudtam már mozgatni a csuklómat és a duzzanat már félúton volt a könyököm felé!
Teljesen beparáztam, így este 8-kor az ügyeleten voltam! Kalcium szuri a popóba és holnap mehetek a háziorvoshoz, majd Ő eldönti, hogy injekció vagy gyógyszer kúra lesz belőle!Hurrá!!!
Másnap a háziorvos ajtajáról visszapattantam, mert szabin volt, város másik felében van a helyettesítő doki, még jó, hogy arról indultunk ma reggel,mert szinte mellezze lakunk!A Kalciumtól kómásan jót is tesz a reggeli felesleges bicajozás!Ráadásul a szuri helye sem piskóta!
A helyettesítő doki nagyon alapos, lázatmér, minden nyirokcsomót végigtapogat, vérnyomást mér és szerencsére a gyógyszer mellett dönt, de.... elküld tetanuszért először a patikába!Én eddig még ne kaptam és csak rosszat hallottam róla így eléggé betojtam!Nyaralás előtt egy nappal tetanusz!Jaj nekem!
Fertájam másik oldala is ki lett elégítve egy tűszúrással, most már nem vagyok féloldalas :-)

Azért kedves doktor urunk, hogy megnyugodjon még írt egy beutalót a sebészetre, hogy azért ott is nézzék meg a kezemet!De minek?????Szerencsére szembe van a kórház, átsétáltam.Egy méter távolságból ránéztek a kezemre és akartak adni egy tetanuszt -de hát most kaptam-keltem ki magamból!A doki meg értetlenül nézet és azt kérdezte, hogy akkor meg minek küldtek ide, ha teljesen elláttak??Így az ingyen tetanuszról lekéstem....épp az előbb fizettem érte!Kár, hogy ilyeneket időben megtudunk.....
Holnap indultuk a Balcsira, mi lesz ebből???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése