2012. január 10., kedd

MTHFR = Homocisztein !!!!

Miután telefonon beszéltem Czeizel úrral, nem tudtam nyugodni, az MTHFR-t nem kérdezte, homociszteint igen!
Kutatómunkába kezdtem , mi az a Homocisztein????
Elkezdtem keresgélni a neten és találtam is infót szép számmal.
Elsőkén egy Czeizeles irományt : itt
A cikk elolvasása után teljesen kiborultam, egy világ dőlt össze bennem! Az MTHFR génpár felelős a homocisztein méregtelenítésében, ami nálam nem működik mert MTHFR homozigóta pozitív vagyok!!
10 éve tudom ezt , minden orvosom látta ez és senki nem mondta, hogy ez mennyire fontos!Csak a Leidennel foglalkoztak!Így kell megtudnom, hogy ez mennyire fontos a megtapadásnál és az idegcsőzáródásnál, ha már kialakul a terhesség!
Akkor most örüljek???? Hogy eddig nem voltam terhes és és nem született beteg gyerekem vagy nem vetéltem el????Ezer egy kérdés kavargott bennem....Elméletileg meddőség centrumba járunk ahol az a cél hogy sikerüljön a baba, vagy talán mégsem????Több mint egy évig jártunk a BMC-be , most a szegedi Kaáliba, egyik helyen sem értenek ehhez????Mindenhol látták a papíromat..... Sőt még Pesten genetikai vizsgálatra is akartak küldeni, de hát nekem megvan az eredmény ezt akarták újra nézetni és kifizettetni????Nem értem akkor minek kérnek el minden iratot, ha bele sem néznek!!!

Miután erőre kaptam újra telefonáltam a Sejtbankba, hogy Czeizel úrral beszélni tudjak!Nagyon rendes volt !  Nekem nem is kell homociszeint nézni, minden vizsgálatom megvan.Majd valamilyen kezelést fog mondani!
Megegyeztünk abban is, hogy lemondom a lombikot. Míg nem kapom a kezelést addig nincs semmi értelme!
A kezelést még nem tudom mi lesz, de kíváncsian várom!

Volt egy "szép" telefon beszélgetésem Dr. Zádori Jánossal ezzel kapcsolatban.....
Erről bővebben a következő bejegyzésben olvashattok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése