2012. január 16., hétfő

Erdélyikopó

Aug 20.-án itthon voltunk a nyaralásból és unatkoztunk!Már Egy ideje rágom a János fülét, hogy hozzunk valamilyen kiskutyát!Eddig nem tudtunk megegyezni a fajtában!Most nem is volt téma egy ideje!
János egyszer csak megszólal, hogy kinézett egy kutyafajt ami Neki nagyon tetszik nézzem meg Én is!
Hát azonnal beleszerettem a fajtába és hirtelen felindulásból elkezdtük nézni a neten, hátha valaki pont árul ilyen kölyköket!Volt egy Kaposváron, fel is hívtuk, már fontolgattuk, hogy délután útra kelünk!Mikor találtam egy Bács-megyei híretetést is, igaz kant és mi szukát keresnénk,azért felhívtuk!Nem vette fel!Már majdnem elindultuk a másik kutyust megnézni, mikor visszahívtak minket és kiderül a szomszéd faluban árulják a kutyust!És a kan már elkelt , de va egy szuka igaz már elmúlt 3 hónapos!
Kimentünk megnézni és azonnal beleszerettünk!Sajnos csak egy hét múlva jöhet velünk haza mert, még a kennelt el kell készíteni!
Végre haza hoztuk!Ugye milyen édi???
Hát mi is így gondoltuk!Első éjszaka olyan volt mint egy kisgyerek!Mivel éjfélig szüntelenül ugatott, így gyorsan minden mozdítható dolgot kipakoltam a mosókonyhából és beengedtem oda! Addig kellett simogatnom míg el nem aludt és mindezt három óránként ! :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése