2012. január 16., hétfő

Minden ami természetes...

Az elmúlt 5 évben rengeteg mindent kipróbáltam, bízva a sikerben, időrenbden nem tudok róluk beszámolni de azért felsorolom!
  • gyógyteák:
    cickafark, palástfű mindenféle formában egyben, külön-külön, kúrában  többször ismételve...
    diólevél és csalán vértisztítónak reggelente felváltva 3 hónapig
  • próbálkoztam aloegéllel férjem multimacát kapott
  • Méhpempő kapszula+propolisz cseppek
  • Biorezonanciás vizsgálat alapján nekem Gynex, Jánosnak Renol 3 hónapig (egyik lombik előtt)
  • Másik természetgyógyász ajánlásával:
    Nekem karotenoid kapszula és acidophilus, Jánosnak szintén bélflóra regeneráló és kálcium
  • A júniusi tulstimu után teljesen felborult a hormon háztartásom és egy hónapig heti kétszer akupunktúrára jártam!Helyrerakott, de baba nem lett belőle!
  • Jártam és járok talp reflexológiára, de mostanában nagyon ritkán jutok el!
  • Voltunk Hévizen egy vak nőnél!
    Anyósom kapta a telefonszámát egy pártol akiken egy hónapon belül tudott segíteni!
    Ők nagyon hittek benn és befizettek minket hozzá!
    A nő reflexológus, ledoktorált és a többit nem tudom...Reflexológiával vizsgál , a talpunkat éppen csak érintette és olyan dolgokat mondott amin meglepődtem.Felvehettem telefonra még most is megvan !
    Nekem megmondta, hogy hátrahajló méhem van, és hogy mindenem jól működik (pajzsmirigy, vese, máj), de nem dolgoznak össze, mert egy gyermekkori vashiányos állapotból egy bakteriális bevonat van az egész nyálkahártyán és ezért nem tapad meg a baba!
    Vitaminokat kaptam rá négy hónapig szedtem, a körmöm azóta baromira megerősödött de semmi...
    Ugyanúgy B vit. féléket kaptam és antioxidánsokat.Azért hagytam abba mert Találkoztunk Czeizel úrral. és azóta az Ő tanácsait követem!És ugye ő mit állapított meg nem szívódik fel a folsav, folsav nélkül a vas sem!Úgyhogy a vak nő nem mondott hülyeséget, de nem vagyunk előrébb!Mindez 1 éve volt!
  • Barátnőmmel aviva tornáztunk Ő terhes lett, rajtam nem segített!Szerinte Neki ez hatott, szerintem pedig a Barátcserje kapszula amit a magas prolaktin  miatt szedett!
  • Bach-virágterapeuta összeállított személyre szabott cseppeket , kedélyállapotomon javított is!
  • Voltam kétszer Kineziológusnál is!
  • Hormeel cseppek
Egyenlőre ennyi jut az eszembe ezeket nem jegyeztem fel , biztos egy pár már a feledés homályában van...
A vak nő elméletében még mindig hiszek, mert a bakteriális bevonatra annyit mondott, hogy az orrüregből ered, onnan kell megszüntetni, de még mindig folyik az orrom és néha még a torkomban is érzem a nyákos lerakódást!
Ezt ne úgy képzeljétek el mint a megfázást!Kicsi vizes orrfolyás bárhol bármikor, néha meleg hatására erősebb!Zsepi nélkül nem tudok útra kelni, de a százas zsepi hónapokig elég!A torkomban az érzés hasonló mint megfázáskor, de nincs köpet , ha mégis van valami az csak sűrű nyálszerű!
Ezt  a vitaminok és a nyákoldó sajnos nem szüntette meg!Még ezzel az elmélettel egy dokinak sem mertem előhozakodni, szerintetek kiröhögne????Lehet azért mégis bepróbálkozok valakinél....

Rengeteg pénzt költöttem ezek kipróbálására sajnálni nem sajnálom, de ezzel is csak más járt jól!
És mennyi pár van hasonló helyzetben és az anyagiak nem teszik lehetővé, hogy kipróbálják!

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mekaphatnám a telefonszámát a vak hölgynek? Nagyon megköszönném
    Sz Csilla

    VálaszTörlés
  2. Szia Engem is érdekelne a vak hölgy száma. Köszönöm Tünde

    VálaszTörlés
  3. A vak hölgy telefonszáma érdekelne

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Engem is a vak hölgy száma érdekelne... El tudnád küldeni? Rendel még?

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Engem is a vak hölgy száma érdekelne... El tudnád küldeni? Rendel még?

    VálaszTörlés
  6. Sipos Jozsefne a vak holgy, telefonszama:30/3199-938
    este 6-7 kozt lehet hivni!

    VálaszTörlés
  7. Sipos Jozsefne a vak holgy, telefonszama:30/3199-938
    este 6-7 kozt lehet hivni!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Van még itt valaki? Sipos Józsefnè tudod valakinek segíteni?Van olyan aki teherbe esett a kezelései utàn?

    VálaszTörlés