2012. január 10., kedd

Lemondtam a lombikot....

Ma  (2011.13.25.) telefonáltam a Kaáliba, hogy lemondjam a lombikot Czeizel úr tanácsára !
Hát nem volt túl szívélyes a fogadtatás!Teljesen felháborodott a doktor úr, hogy képzelem.Én kérek elnézést, nem vállaltam kötelezettséget ....., ráadásul még el sem indítottuk a protokollt.A következő ciklusban lett volna.
Mikor mondtam, hogy Czeizel doktorúr javasolta a csúsztatást, mert Leiden hetero- és Mthfr homozigóta pozitív vagyok és kezelés kell előtte!
Most pedig idézem a beszélgetésünket:
"Dr:Miféle kezelés???Különben is mit tud Ő, hogy ilyeneket mond, nem kell semmilyen kezelés!
Én:Én nem tudom, de a Leiden és az Mthfr miatt kell és én , halasztani szeretném.
Dr:És Én láttam ezeket a papírokat??
Én:Persze, ott van a dossziéban
Dr:És mit mondtam rá???
Én:A Leidenre, hogy kell a vérhígító, de ezt tudtam.Az mthfr-re semmit!
Dr:Szedi a Femibiont nem, az jó rá! "

És itt elköszöntünk egymástól!
Azt hozzá kell tennem, hogy a vérhígítóra is én emlékeztettem  mindig .....

Ez lassan egy éve történt azóta nem láttam , de nem is szeretném.Csak azt nem tudom, hogy ha majd újra lombikot akarunk hova menjek????BMC is kilőve, szegedi Kaáli is....Valakinek valami ötlet?????
Csak Én gyűjtöm a rossz tapasztalatokat a meddőségikben vagy más is van így?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése