2012. január 19., csütörtök

IR és TSH eredmény

Tegnap Kecskeméten voltam a dokijaimnál!
Reggel Dr Sári Tamásnál kezdtem, szerencsére összefutottunk a büfé előtt, azonnal a titkársághoz küldött! Öt perc múlva már Ő is ott volt, megvizsgált megbeszéltünk mindent, jövő héten újra megyek , akkor lesz bakterológia eredményem és megnézi az pajzsmirigy és IR eredményeimet, és persze kíváncsi, hogy mit ajánl az endokrinológus!Annak örült, hogy végre ott találtak valamit ami befolyásolhatja, hogy eddig miért nem sikerült a baba!És első körben három stimulált hónapot akar csinálni és csak utána visszatérni az inszeminációhoz!

Kb tíz perc alatt végeztem a kórházban , reggel kilenc volt és du 16:15-re van időpontom a másik dokihoz!
Szerencsére Ildó barátnőmmel már korábban lebeszéltem, hogy meglátogatom így du 2-ig együtt töltöttük a napot!Ő ment dolgozni, én pedig még egy két turiban szétnéztem!

Már fél négyre kiértem a Bagoly egészségházba, és 4-kor meg is jött a doki , behívta az első beteget!
Fél öt körül még mindig bent voltak, kezdtem idegeskedni, mert a buszom 5:10 kor indul és negyed óra séta a buszmegálló!Már azt fontolgattam, hogy bekopogok, mikor végre kijöttek!

Naszódi doktor úr most is nagyon megnyerő volt mint első alkalommal és az eddigi telefonbeszélgetések során!

Kinyomtatva hozta a TSH eredményemet ahogy megbeszéltük!És Szerencsére az IR is meglett amit gyorsan telefonom, megkérdezett, pedig február elejére ígérték!

A pajzsmiriggyel kezdtük:
A TSH:0,9, tüneteim nagy része javultak. Hajhullás már nem vészes, a fázékonyság is kicsit jobb, bár este még mindig bekuporodok a pléd alá :-), de napközben nem akarok állandóan megfagyni, toroktáji gombócérzés is megszűnt  és a Fáradékonyság is teljesen megszűnt!Régen már de el akartam aludni a fáradságtól, du a kocsiban hazafele a munkából szunyókáltam egyet és este 9-10közöt kidőltem!Most pedig pörgök ezerrel!Simán fent vagyok tizenegy, éjfélig is gond nélkül, nem kell a délutáni kávé sem! :-)))
Ennek nagyon örült a doki és azt mondta, hogy kevés ember van aki ilyen jól reagál rögtön a Letroxra és én már több mint egy hónapja csak felet szedek, mert az egésztől ,még éjfélkor sem voltam álmos!
Ugy hogy jó irányba haladunk, csak fél év múlva kell így kontroll és addig marad a 25 ug Letrox!

Az inzulinrezisztencia eredmények:
Itt is csökkentet adagot tudok csak szedni a Meforalból , mert a 2*1000mg szedésekor nagyon szarul voltam, doki telefonos tanácsára visszavettem az adagot 2*500mgra ideiglenesen, de ha újra megemeltem az adagot akkor ismét jött a durva egész napos émelygés!
Amire persze anyukám "Biztos terhes vagy!" ,erre a hülye megalapozatlan véleményére inkább nem mondtam semmit és így nem is panaszkodtam Neki a rosszullétről, mert akkor újra ezzel állna elő és ez csak idegesít!Persze nem ő volt az egyetlen!Így inkább nem számoltam be a félreérthető dolgokról!Ja pont erre van szükségem...És az a legidegesítőbb, hogy olyanok mondják akik minden tudnak a problémámról!ÁÁÁÁ nem is húzom fel magamat újra (bár már sikerült), egyébként sem vagyok túl jó passzban!
Szóval visszatérek az inzulinomra!Szerencsére javúlt az értékem, de még nem az igazi, persze három hónap nem fog csodákat művelni, pedig a doki azt mondta, hogy Ő bízott benne, ez időre kismama leszek! Laborérték:
éhgyomri cukor:5,4
120 perces cukor:4,5
0-ás inzulin:7,8
120-as inzulin:16,59
A cukorral továbbra sincs gond, bár én titkon bíztam benne, hogy az is lejjebb megy!A 0 perces inzulinom kicsit rosszabb, annak is 5 alatt kellene leni , de 10-ig állítólag még nem kóros az elváltozás!A múltkor ez 4-es lett, bár az 2009-ben volt és abból indultunk ki 3 hónappal ezelőtt!Így azt gondolja, hogy ha akkor is csináltunk volna egy mérést, már abban az eredményben is rossz lett volna az inzulinom, mert két év alatt sokat romolhatott!A 120 perces inzulin viszont kifejezetten javúlt 16,59 lett a 30-ról!
Mivel a tüneteim itt is javultak:  -8kg :-)))) és már a hajam sem zsírosodik két nap alatt, így nem emel az adagomon itt sem! Marad a 2*500mg Meforal és fél év múlva még nem nézet terhelés szerencsére!

Nagyon bízik Ő is a sikerben és ez engem is megnyugtat!Talán Nekem is lehet saját gyerekem, én is szülhetek???Nem tudom, de nem adom fel , egyenlőre még biztosan nem!Most újra van egy reménysugár!

Naszódi doktor egyet értett Sári doktor úr véleményével, így először csak három Clostilos hónapot csinálunk, de az endokrinológus kérte, hogy progeszteront mindenféleképpen itt is kapjak, mert itt nem mindig adják!

Egy hét múlva újra megyek vissza a nőgyógyászomhoz, akkor újra minden átbeszélünk és belevágunk a stimus hónapokba!Reméljük inszemig nem jutunk el!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése