2012. január 24., kedd

Újra jobb hangulatban...

Múlt heti letargikus hangulatomat a pozitív gondolkodás  és a jókedv váltotta fel! (Szerencsére)
Mentálisan is próbálok felkészülni, hogy a lehető legjobb hangulatban tudjam végigcsinálni a következő heteket!
Újra nagyon bizakodó vagyok, de mellette borzalmasan félek egy újabb csalódástól, remélem most eljön a mi időnk és eljön hozzánk a várva várt csoda!
Elméletileg már holnap elkezdhetem szedni a Clostilbegyt-et....
Mivel minden peteérést stimuláló szernél mint ez is megnő az ikerterhességek száma, így újra elkapott az ikerláz :-)) Én is iker pár egyik fele vagyok így nem áll tőlem távol az ügy!Bár még a próbálkozásain kezdetén, amikor még semmilyen plusz dogot nem kellett szednem, voltak rémálmaim, bár csak kétszer :-)))
Azóta változott a helyzet, nagyon örülnék ikreknek!Mindig imádtam nézni, ha valaki ikerbabakocsit tologatott vagy ikrekkel sétált!Kislánykoromban is arról álmodoztam, hogy ikerlányaim lesznek, persze egypetéjűek :-))
Szóval újra itt motoszkál a fejemben, milyen is lenne , ha ikreim születnének!Nagyon boldog lennék!És persze egy kicsit az miatt is örülnék, hogy egy körben letudnám a dolgot és soha többet nem kellene az küszködnöm, hogy mikor lehetek áldott állapotban!
Igazából teljesen mindegy hogy egy vagy kettő, csak jönne már.....
itt találtam
Imádom ezt a képet!A teherbeeses.hu oldalon találtam és egy babateremtő csomagot reklámoznak vele!
Egy ideje kacérkodok a gondolattal, hogy megvásárolom, de már félve adok ki pénzt bármire is , mert eddig semmi sem hozta meg a várt eredményt!Ilyenkor hová tűnik a pozitív gondolkodás????
Bár a csomag bemutatásáról is az szűröm, le, hogy ők is a vonzás törvényét vették alapul!

Amelyik mondat nagyon megfogott:
Most már csak egy valamit jegyezz meg jól! Egy szakember mondta:
MINDEN NŐ TUD SZÜLNI!
Köztük TE is!
És ehhez tartsd magad a jövőben!
"

Bízzunk benne, hogy így van!Esetleg valaki már megvásárolta ezt a csomagot?Használ???Tapasztalatok érdekelnének!Van aki hatékonyan tudta használni a vonzás törvényét teherbe esés érdekében????



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése