2012. január 10., kedd

PCT vizgálat

Gidai János doktor úrral már telefonon megbeszéltem a vizsgálat menetét ami a következő volt:
Úgy kellett hozzá időpontot kérnem, hogy a 14.-ik nap környékén menjek úgy hogy a vizsgálat előtt 4és 10 órával kellett együtt lenünk,persze úgy hogy a előtte négy nap megtartoztatás!Elég szépre sikerült ez a mondat, én értem mit írtam  :-) Aki nem, az szóljon!!
A vizsgálat során azt nézik, hogy a méhszájban lévő nyák és a spermium milyen hatással van egymásra!
Méhnyakcsatornából váladékot vesznek és mikroszkóp alatt megnézik, hogy mennyi spermium van benne és életképesek-e!
A vizsgálat szerencsére nem fájdalmas , olyan mint egy rákszűrés!Azonnal van eredmény!
Nálunk szerencsére minden ok!

A doki nagyon szimpatikus és kedves volt és még fiatal is!Ennek örültem egy kicsit mert kényelmesebb egy korban közelebb álló dokival megbeszélni a problémákat!
Elég érdeklődő volt, mindent kikérdezett, hogy eddig mi minden történt velünk!Meg próbált tapogatózni, mi lehet az ok, sok olyat is kérdezett amit eddig rajta kívül senki sem! Végül nyíltan a szemembe mondta, hogy nincs több ötlete!Hát ez nem volt valami jól eső érzés,de legalább őszinte!


Én bepróbálkoztam nála, hogy pajzsmirigy vizsgálatra én még gondoltam ,mert akupunktúrán és talpmasszázson mindig érzékeny az a pont, de rövidre zárta.Ha a TSH jó akkor nem indokolt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése